Eszközspecifikus Nyilvántartó Rendszer (MedSys ER)

Orvostechnikai, informatikai és egyéb tárgyi eszközök nyilvántartás

Az Eszközspecifikus Nyilvántartó Rendszer (ER) lefedi az orvostechnikai-, informatikai nyilvántartásokkal, javításokkal, anyagfelhasználásokkal, mérésekkel, időszakos felülvizsgálatokkal kapcsolatos igényeket. Illeszkedik az intézmények minőségbiztosítási előírásaihoz. Moduláris felépítése rugalmas lehetőséget biztosít, így nem csupán egészségügyi intézmények, hanem gazdasági társaságok szerviztevékenységeinek hatékony vállalatirányítási rendszere lehet.

MedSys ER képernyő

Az Eszközspecifikus Nyilvántartó Rendszer (ER) fejlesztése kapcsán fontos szempontnak éreztük, hogy a legmodernebb technológiákat használjuk, bármilyen internet kapcsolattal rendelkező számítógépről biztonságos kapcsolaton keresztül elérhető, átgondolt, jól strukturált, integrált programot készítsünk. Minden tevékenységében naplózza a rendszer használatot a jogosultságoknak megfelelően. Lefedi az orvostechnikai-, informatikai nyilvántartásokkal, javításokkal, anyagfelhasználásokkal, mérésekkel, időszakos felülvizsgálatokkal kapcsolatos igényeket. Illeszkedik az intézmények minőségbiztosítási előírásaihoz. Moduláris felépítése rugalmas lehetőséget biztosít, így nem csupán egészségügyi intézmények, hanem gazdasági társaságok szerviztevékenységeinek hatékony vállalatirányítási rendszere lehet.

Jelenleg az alábbi modulok állnak rendelkezésre:

  • Orvostechnikai
  • Informatikai
  • Tárgyi eszköz
  • Munkalap
  • Számlázó
  • Raktár
  • Diszpécser

Milyen szolgáltatásokat, előnyöket nyújt az ER - Orvostechnikai modul?

  • Teljes körű megoldás az orvostechnikai eszközök adatainak nyilvántartására.
  • Teljes körű on-line adatrögzítés valamennyi eseményről.
  • Néhány egérkattintással rögzíthető az eszközzel kapcsolatos bármely esemény, így az előírásoknak megfelelően naprakészen tarhatóak a nyilvántartások.
  • Kiforrott, esemény orientált nyilvántartó, hibabejelentő rendszer, ennek eredményeképpen az eszközzel kapcsolatos események az eszközhöz kötötten kerülnek tárolásra.
  • Az eszköznyilvántartó kartonon a folyamatosan aktualizált adatokkal nyomtatható.
  • Áthelyezés, elszállítás alkalmával automatikus, átadás-átvételi bizonylatnyomtatás.
  • Logikus, egyszerű felépítésénél fogva a felhasználók számára könnyen kezelhető.
  • Megoldja a minőségirányítási rendszer által előírt folyamatok kezeléséhez és nyilvántartásához szükséges adatok tárolását, feldolgozását.
  • Elkészíti az összesítéseket, átadás-átvételi jegyzőkönyveket és kimutatásokat.
  • Biztosítja a személyhez kötött tranzakciók naplózását adatmódosításonként.
  • Beszerzéskor a javítási és karbantartási tapasztalatok alapján információkat ad az érintettek számára a jelenleg üzemeltetett eszközökről.
  • Biztosítja a szerviz tevékenységek teljes körű dokumentálását.
  • Nincsenek elmaradt kalibrálások, mérések és hitelesítések.
  • Az orvostechnikai eszközöket, berendezéseket érintő költségek tervezhetőek.
  • Biztosítja az intézmény jogszabályoknak és minőségirányítási rendszernek megfelelő működését, ezáltal az eszközök, berendezések kifogástalan állapotban lesznek, így az intézményben hatékony egészségügyi kiszolgálás valósulhat meg.

Milyen szolgáltatásokat, előnyöket nyújt az ER - Informatikai modul?

  • Teljes körű megoldás a számítástechnikai eszközök és szoftverek adatainak nyilvántartására.
  • Teljeskörű on-line adatrögzítés valamennyi eseményről.
  • Néhány egérkattintással rögzíthető az eszközzel kapcsolatos bármely esemény, így az elvárásoknak megfelelően naprakészen tarhatóak a nyilvántartások.
  • Kiforrott, esemény orientált nyilvántartó, hibabejelentő rendszer, ennek eredményeképpen az eszközzel kapcsolatos események az eszközhöz kötötten kerülnek tárolásra.
  • Az eszköznyilvántartó kartonon a folyamatosan aktualizált adatokkal nyomtatható.
  • Áthelyezés, elszállítás alkalmával automatikus, átadás-átvételi bizonylatnyomtatás.
  • Logikus, egyszerű felépítésénél fogva a felhasználók számára könnyen kezelhető.
  • Megoldja a minőségirányítási rendszer által előírt folyamatok kezeléséhez és nyilvántartásához szükséges adatok tárolását, feldolgozását.
  • Elkészíti az összesítéseket, átadás-átvételi jegyzőkönyveket és kimutatásokat.
  • Biztosítja a személyhez kötött tranzakciók naplózását adatmódosításonként.
  • Beszerzésekkor a javítási és karbantartási tapasztalatok alapján információkat ad az érintettek számára a jelenleg üzemeltetett eszközökről.
  • Biztosítja a szerviz tevékenységek teljes körű dokumentálását.
  • Az számítástechnikai eszközöket, berendezéseket érintő költségek tervezhetőek.

Kérdése esetén készségesen állunk rendelkezésére elérhetőségeinken.

Fogászati kezelőegységek éves felülvizsgálata

A 4/2009. (III.17.) EüM rendeletben foglalt készülékek felülvizsgálata mellett Cégünk vállalja fogászati kezelőegységek felülvizsgálatát is.

Kérje ajánlatunkat még ma!

+36 20 661 65 75

x